CRM rendszer ügyfélnyilvántartáshoz

10439 Ft219989 Ft

Szoftvereink telepítésekor egyszeri költségként kiszámlázásra kerül a telepítési költség (8000 Ft+ÁFA).
Ha már egy meglevő szoftverünkhöz szeretné vásárolni/bérelni az adott szoftvert, akkor a telepítési költséget nem kell kifizetni.

A telepítés a díjbekérő ellenértékének kiegyenlítése (és az összeg megérkezése) után történik egy előre egyeztetett időpontban.

A telepítés időtartama függ attól is, hogy az adatbázis az Ön gépén lesz-e, vagy bérelné tőlünk (4990 Ft+ÁFA / hó).

Érdemes, ha van telepítve az Ön gépén (vagy ahol a szoftvert használnák) az AnyDesk nevű program.
AnyDesk-en keresztül tudunk rácsatlakozni az Ön számítógépére (telepítés, hibajavítás, távmenedzselés, stb.).
Ezt a következő linkre kattintva lehet letölteni: AnyDesk Downloader
Cikkszám: N/A Kategória:

Leírás

CRM rendszer leírás

CRM rendszer fő adatok

Akkor érdemes CRM rendszert használnod, ha:

  • Ügyfelekkel foglalkozol
  • Több munkatársad is kapcsolatba kerül az ügyfelekkel
  • Pontos és teljes információkat szeretnél az egyes ügyletek állásáról, lefolyásáról. (honnan jött az érdeklődő, mit kezdtünk vele, mi lett vele, kapott e árajánlatot, válaszolt-e rá, ki hívta fel, vásárolt-e ,fizetett-e, elégedett volt-e….)
  • Szeretnél naprakész adatokat látni a munkatársaid tevékenységéről Egyszerűsíteni (standardizálni) szeretnéd az ajánlat készítést
  • Szeretnél hatékony marketing-kampányokat futtatni, megszemélyesített email-ket, postai leveleket, faxokat küldeni
  • Szeretnél látni minden egyes információt és ügylet lefolyását minden egyes ügyfélnél külön-külön, ügyfélcsoportoknál
  • Szeretnéd ha egy ügyfél nem csak egyszer, hanem folyamatosan Önálad vásárolna
  • Szeretnéd ha az ügyfeleid 100%-a meg lenne elégedve
  • Szeretnéd ha a munkatársak tevékenysége nyomon követhető és mérhető lenne

A CRM rendszer főbb funkciói:

Táblázatos megjelenítés a CRM rendszerben:

A táblázatot bármilyen mezőre lehet szűrni (még akár egy kis szótöredékre is). Ebben az állapotában a Crm rendszer csak azokat a sorokat fogja mutatni, amelyek a feltételeknek megfelelnek.
Ezeket a szűréseket állományba lehet menteni, amit akár mikor vissza is lehet tölteni. Ez azért nagyon jó, mert azokat a szűréseket, melyeket gyakran használunk (pl. a cégnév tartalmazza a „Kft” szót, a státusza pedig „adtam árajánlatot” legyen és a „hol hallott rólunk mező „Google keresőből érkeztem és az ügyintézője Kiss Virág”) nem kell mindig újra létrehozni, hanem csak pár kattintással újra aktiválhatjuk azokat.

A Crm rendszer lerendezi az adatokat, ha valamelyik mező fejlécére klikkelünk. Ha még egyszer rákattintunk, akkor fordított sorrendben fogja lerendezni. Többszörös rendezésre is van lehetőségünk a Crm rendszerben: pl. rendezhetünk először a státusz névre, majd azon belül pedig a cégnévre.
Bármilyen adatmező szerint le tudjuk csoportosítani a táblázatokat, akár még több mélységben is. Ez esetben az adatok az adott felhasználónak igen fontosnak tartott csoportosításban fognak megjelenni.
Akár könyvjelzőt is tudunk használni. Ilyenkor a könyvjelző gombra kattintás után a Crm rendszer megfogja jegyezni a táblázatnak az adott sorát, ezután már átklikkelhetünk más sorokra, más ügyfelekre, stb.
Amennyiben vissza szeretnénk térni a korábbi adatsorra, csak annyi a teendőnk hogy ráklikkelünk a „Könyvjelzőhöz ugrik” gombra, s máris látjuk az előzőleg mentett adatokat.

Ez egy nagyon hatékony módszer, mely igen nagymértékben felgyorsítja a munkát, főként nagyobb adatmennyiség esetében, így rengeteg időt, energiát, s pénzt tudunk megtakarítani ezáltal.
Egyetlen kattintással Excelbe tudjuk exportálni a táblázatainkat. Mindezt ugyanúgy színesen, formázottan ahogy a programban volt.
Az oszlopok rendezettsége és sorrendje teljesen testre szabható (a Crm rendszer a következő alkalommal már eleve így fogja betölteni).
A betűtípust, méretet, stílust, a páros, páratlan és a kiemelt sorok hátterének a színét, a cellák magasságát akár táblázatonként is be lehet állítani.

Ügyfelenként egyedi státuszt állíthatunk be a crm rendszerben.

A státuszoknak más-más színt tudunk megadni, így a színek alapján is már láthatjuk, hogy az ügyfelek milyen csoportba tartoznak.

Névjegykártya nézetben láthatjuk, hogy cégenként korlátlan számú

  • Kapcsolattartót
  • Csoportot
  • Címet
  • Eseményt
  • és leírást rendelhetünk az ügyfeleinkhez.

A Crm rendszerben kapcsolattartónként is korlátlan telefonszámot tudunk felvinni. Megadhatjuk az illető beosztását, születés- és névnapját , feltölthetjük a fényképét, a legmegfelelőbb napot amikor kereshetjük Őt.
A Crm rendszer egy gombnyomásra automatikusan tudja tárcsázni a Skype-ot).
Meg tudja hívni a felvitt Facebook, honlap, vagy akár Twitter alkalmazást.
Teljesen át lehet rendezni a névjegykártya üzemmódot egyszerű egér mozgatással. A program a beállításokat megjegyzi így annak a kinézete teljes mértékben testre szabható.
Ügyfelenként lehet rögzíteni az eseményeket (ki volt a kezdeményező fél- az ügyfél vagy mi – , a felhasználó (aki elkészítette a szoftverben való bejegyzést, időbélyeg-percre pontosan mikor készült a bejegyzés). Kategória (pl. hogy milyen „eszközön „történt a megkeresés – ez lehet telefon, email, fax), esemény (pl. árajánlat kérés, vagy árajánlat adás, vagy után követés, információ kérés), leírások, megjegyzések stb..

A crm rendszer egy komplex naptár programot tartalmaz.

A teljes naptár üzemmódban minden felvitt adat látszódik.
Minden ügyfélnek van saját naptára (ebben csak az adott ügyféllel kapcsolatos feljegyzések fognak látszódni).
Különböző nézőpontok vannak, mint pl.: folyamatos, évi, havi, heti, napi.
Minden egyes nézőpontban lévő naptárat ki tudjuk nyomtatni.
A naptárban lévő eseményeket egyszerűen, egér mozgatással tudjuk átrendezni.
A naptárban történő feljegyzésekhez be lehet állítani a Crm rendszerben:

  • különböző témákat
  • más-más színeket
  • különféle helyeket
  • azt, hogy ki fogja elvégezni? (melyik munkatársunk)
  • azt hogy ki készítette az adott bejegyzést? (ez automatikusan történik)
  • tudomásul vette-e a feladatot? (olyan esetekben, amikor a „főnök” kiadja a munkatársaknak a feladatokat)
  • el van-e végezve a kiadott feladat?
  • az ügyfél neve (ez ki is választható, de ha egy adott „ügyfélen állunk” akkor ezt automatikusan kitölti a Crm rendszer)
  • kezdési és a zárási idő
  • emlékeztetők
  • ismétlődések

Sablonok készítése a crm rendszerben:

Egy levélsablont csak egyszer kell elkészítenünk. Ennek a kimenete lehet a képernyő, vagy nyomtató, PDF, vagy akár email is.

A Crm rendszer tartalmazza a névnapokat és jelzi, ha valamelyik ügyfelünknek névnapja van (ilyenkor kiküldhetünk neki egy képeslapot, de akár egy komoly kedvezményes ajánlatot is a nagy napra vonatkozólag)
A Crm rendszer tudja kezelni a születésnapokat is.
Egy adott napról meg lehet jeleníteni bővített vagy akár szűkített listát is (dátum,ki készítette, téma, megnevezés, elvégző személye, ügyfél, tudomásul vette-e a feladatot?, elkészült-e az adott feladattal?, megjegyzések, stb.),ezeket ki tudjuk nyomtatni, de akár exportálhatjuk is Excelbe.
Felhasználó és jogosultsági beállítások.
A felhasználók 32 kinézet közül tudnak választani a Crm rendszerben, így biztosan mindenki talál magának olyan designt, amivel szívesen dolgozik nap mint nap.

Videók a szoftver használatáról

CRM Rendszer áttekintés

CRM Rendszer: keresés, szűrés, rendezés és csoportosítás

CRM Rendszer: Feladatkiosztás magamnak és kollégáknak

CRM Rendszer: Naptárak kezelése

Tovább leírást ide kattintva olvashatsz.

Cím

Go to Top