Szoftvereink telepítésekor egyszeri költségként kiszámlázásra kerül a telepítési költség (8000 Ft+ÁFA).
Ha már egy meglevő szoftverünkhöz szeretné vásárolni/bérelni az adott szoftvert, akkor a telepítési költséget nem kell kifizetni.
A telepítés a díjbekérő ellenértékének kiegyenlítése (és az összeg megérkezése) után történik egy előre egyeztetett időpontban.
A telepítés időtartama függ attól is, hogy az adatbázis az Ön gépén lesz-e, vagy bérelné tőlünk (4990 Ft+ÁFA / hó).
Érdemes, ha van telepítve az Ön gépén (vagy ahol a szoftvert használnák) az AnyDesk nevű program.
AnyDesk-en keresztül tudunk rácsatlakozni az Ön számítógépére (telepítés, hibajavítás, távmenedzselés, stb.).
Több munkatársad is kapcsolatba kerül az ügyfelekkel
Pontos és teljes információkat szeretnél az egyes ügyletek állásáról, lefolyásáról. (honnan jött az érdeklődő, mit kezdtünk vele, mi lett vele, kapott e árajánlatot, válaszolt-e rá, ki hívta fel, vásárolt-e ,fizetett-e, elégedett volt-e….)
Szeretnél naprakész adatokat látni a munkatársaid tevékenységéről Egyszerűsíteni (standardizálni) szeretnéd az ajánlat készítést
Szeretnél látni minden egyes információt és ügylet lefolyását minden egyes ügyfélnél külön-külön, ügyfélcsoportoknál
Szeretnéd ha egy ügyfél nem csak egyszer, hanem folyamatosan Önálad vásárolna
Szeretnéd ha az ügyfeleid 100%-a meg lenne elégedve
Szeretnéd ha a munkatársak tevékenysége nyomon követhető és mérhető lenne
A CRM rendszer főbb funkciói:
Táblázatos megjelenítés a CRM rendszerben:
A táblázatot bármilyen mezőre lehet szűrni (még akár egy kis szótöredékre is). Ebben az állapotában a Crm rendszer csak azokat a sorokat fogja mutatni, amelyek a feltételeknek megfelelnek.
Ezeket a szűréseket állományba lehet menteni, amit akár mikor vissza is lehet tölteni. Ez azért nagyon jó, mert azokat a szűréseket, melyeket gyakran használunk (pl. a cégnév tartalmazza a „Kft” szót, a státusza pedig „adtam árajánlatot” legyen és a „hol hallott rólunk mező „Google keresőből érkeztem és az ügyintézője Kiss Virág”) nem kell mindig újra létrehozni, hanem csak pár kattintással újra aktiválhatjuk azokat.
A Crm rendszer lerendezi az adatokat, ha valamelyik mező fejlécére klikkelünk. Ha még egyszer rákattintunk, akkor fordított sorrendben fogja lerendezni. Többszörös rendezésre is van lehetőségünk a Crm rendszerben: pl. rendezhetünk először a státusz névre, majd azon belül pedig a cégnévre.
Bármilyen adatmező szerint le tudjuk csoportosítani a táblázatokat, akár még több mélységben is. Ez esetben az adatok az adott felhasználónak igen fontosnak tartott csoportosításban fognak megjelenni.
Akár könyvjelzőt is tudunk használni. Ilyenkor a könyvjelző gombra kattintás után a Crm rendszer megfogja jegyezni a táblázatnak az adott sorát, ezután már átklikkelhetünk más sorokra, más ügyfelekre, stb.
Amennyiben vissza szeretnénk térni a korábbi adatsorra, csak annyi a teendőnk hogy ráklikkelünk a „Könyvjelzőhöz ugrik” gombra, s máris látjuk az előzőleg mentett adatokat.
Ez egy nagyon hatékony módszer, mely igen nagymértékben felgyorsítja a munkát, főként nagyobb adatmennyiség esetében, így rengeteg időt, energiát, s pénzt tudunk megtakarítani ezáltal.
Egyetlen kattintással Excelbe tudjuk exportálni a táblázatainkat. Mindezt ugyanúgy színesen, formázottan ahogy a programban volt.
Az oszlopok rendezettsége és sorrendje teljesen testre szabható (a Crm rendszer a következő alkalommal már eleve így fogja betölteni).
A betűtípust, méretet, stílust, a páros, páratlan és a kiemelt sorok hátterének a színét, a cellák magasságát akár táblázatonként is be lehet állítani.
Ügyfelenként egyedi státuszt állíthatunk be a crm rendszerben.
A státuszoknak más-más színt tudunk megadni, így a színek alapján is már láthatjuk, hogy az ügyfelek milyen csoportba tartoznak.
Névjegykártya nézetben láthatjuk, hogy cégenként korlátlan számú
Kapcsolattartót
Csoportot
Címet
Eseményt
és leírást rendelhetünk az ügyfeleinkhez.
A Crm rendszerben kapcsolattartónként is korlátlan telefonszámot tudunk felvinni. Megadhatjuk az illető beosztását, születés- és névnapját , feltölthetjük a fényképét, a legmegfelelőbb napot amikor kereshetjük Őt.
A Crm rendszer egy gombnyomásra automatikusan tudja tárcsázni a Skype-ot).
Meg tudja hívni a felvitt Facebook, honlap, vagy akár Twitter alkalmazást.
Teljesen át lehet rendezni a névjegykártya üzemmódot egyszerű egér mozgatással. A program a beállításokat megjegyzi így annak a kinézete teljes mértékben testre szabható.
Ügyfelenként lehet rögzíteni az eseményeket (ki volt a kezdeményező fél- az ügyfél vagy mi – , a felhasználó (aki elkészítette a szoftverben való bejegyzést, időbélyeg-percre pontosan mikor készült a bejegyzés). Kategória (pl. hogy milyen „eszközön „történt a megkeresés – ez lehet telefon, email, fax), esemény (pl. árajánlat kérés, vagy árajánlat adás, vagy után követés, információ kérés), leírások, megjegyzések stb..
A crm rendszer egy komplex naptár programot tartalmaz.
A teljes naptár üzemmódban minden felvitt adat látszódik.
Minden ügyfélnek van saját naptára (ebben csak az adott ügyféllel kapcsolatos feljegyzések fognak látszódni).
Különböző nézőpontok vannak, mint pl.: folyamatos, évi, havi, heti, napi.
Minden egyes nézőpontban lévő naptárat ki tudjuk nyomtatni.
A naptárban lévő eseményeket egyszerűen, egér mozgatással tudjuk átrendezni.
A naptárban történő feljegyzésekhez be lehet állítani a Crm rendszerben:
különböző témákat
más-más színeket
különféle helyeket
azt, hogy ki fogja elvégezni? (melyik munkatársunk)
azt hogy ki készítette az adott bejegyzést? (ez automatikusan történik)
tudomásul vette-e a feladatot? (olyan esetekben, amikor a „főnök” kiadja a munkatársaknak a feladatokat)
el van-e végezve a kiadott feladat?
az ügyfél neve (ez ki is választható, de ha egy adott „ügyfélen állunk” akkor ezt automatikusan kitölti a Crm rendszer)
kezdési és a zárási idő
emlékeztetők
ismétlődések
Sablonok készítése a crm rendszerben:
Egy levélsablont csak egyszer kell elkészítenünk. Ennek a kimenete lehet a képernyő, vagy nyomtató, PDF, vagy akár email is.
A Crm rendszer tartalmazza a névnapokat és jelzi, ha valamelyik ügyfelünknek névnapja van (ilyenkor kiküldhetünk neki egy képeslapot, de akár egy komoly kedvezményes ajánlatot is a nagy napra vonatkozólag)
A Crm rendszer tudja kezelni a születésnapokat is.
Egy adott napról meg lehet jeleníteni bővített vagy akár szűkített listát is (dátum,ki készítette, téma, megnevezés, elvégző személye, ügyfél, tudomásul vette-e a feladatot?, elkészült-e az adott feladattal?, megjegyzések, stb.),ezeket ki tudjuk nyomtatni, de akár exportálhatjuk is Excelbe.
Felhasználó és jogosultsági beállítások.
A felhasználók 32 kinézet közül tudnak választani a Crm rendszerben, így biztosan mindenki talál magának olyan designt, amivel szívesen dolgozik nap mint nap.
Videók a szoftver használatáról
CRM Rendszer áttekintés
CRM Rendszer: keresés, szűrés, rendezés és csoportosítás
CRM Rendszer: Feladatkiosztás magamnak és kollégáknak